Aquesta preten ser una visió especial del món, la meva.
Amb els ulls de les meves càmeres mostraré tot el que em cridi l'atenció, allò que em captivi, situacions o imatges curioses....
A part és un intent de rievindicar la fotografia en blanc i negre, o gairebé. Tot i ser fotografies digitals fetes originalment en color estan passades pel photoshop per convertir-les i buscant la similitud amb la fotografia tradicional en blanc i negre.
Espero que us agradi!!

diumenge, 20 de maig del 2012

Tren

Sempre m'han atret les vies del tren. No són el tren, però ens parlen d'ell. No són el destí però ens condueixen a ell. Algú va dir que el més important no era arribar si no fer camí...Doncs d'això va aquesta foto.
Està feta amb l'iPhone i retocada amb l'aplicació Snapseed.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada