Aquesta preten ser una visió especial del món, la meva.
Amb els ulls de les meves càmeres mostraré tot el que em cridi l'atenció, allò que em captivi, situacions o imatges curioses....
A part és un intent de rievindicar la fotografia en blanc i negre, o gairebé. Tot i ser fotografies digitals fetes originalment en color estan passades pel photoshop per convertir-les i buscant la similitud amb la fotografia tradicional en blanc i negre.
Espero que us agradi!!

diumenge, 8 de juliol del 2012

Caves Codorniu

Cinc fotos de les caves Codorniu. Fetes totes amb l'iPhone, perquè em vaig deixar la càmera, amb una aplicació anomenada Pudding camera que té uns efectes interessants. Després passades a blanc i negre amb l'aplicació Snapseed i Color range.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada