Aquesta preten ser una visió especial del món, la meva.
Amb els ulls de les meves càmeres mostraré tot el que em cridi l'atenció, allò que em captivi, situacions o imatges curioses....
A part és un intent de rievindicar la fotografia en blanc i negre, o gairebé. Tot i ser fotografies digitals fetes originalment en color estan passades pel photoshop per convertir-les i buscant la similitud amb la fotografia tradicional en blanc i negre.
Espero que us agradi!!

dimecres, 23 de gener del 2013

Visitant el Zoo

Dues fotografies de la visita que vaig fer ara fa uns tres anys al zoo de Barcelona. Dues imatges de natura en les quals un element o elements destaquen per sobre dels altres i jo els ajudo a sobresortir desaturant la resta de la imatge. Totes dues fetes amb la càmera reflex i tractades amb Photoshop.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada